DİKSİYON HOCAM - YENİ UYGULAMAM

Merhaba , sizlere yeni yayınladığım DİKSİYON HOCAM uygulamasından birazcık(s) bahsetmek istiyorum.

Bu aralar kafama diksiyon,konuşma becerisi tarzı kavramlara taktığımdan kendime egzersiz olsun diye bir uygulama yazmak istedim ve tabi ayrıyetten bunu Google Play Store'a atıp kazanç sağlamak.

Uygulamayı yazmak 2 haftamı aldı belki bir Bill Gates'seniz 1 günde yazarsınız ama ben bunu düşünme+tasarım+kodlama anlayacağınız üzere baya zaman harcadım :>

DİKSİYON HOCAM uygulaması kişilerin konuşma becerisini iyileştirmek, peltekliği, dudak tembelliğini gidermeyi, mûlakat olsun veya topluluk önünde konuşma yaparken daha akıcı konuşmasını amaçlar.

DİKSİYON HOCAM, şuan Google Play Store'da yayında aşağıda bağlantı linki bulunmakta oraya tıklayıp ulaşabilirsiniz.



Uygulamanın üst bölgesinde ara sıra çıkan bir kalp butonu var orası kullanıcıların isterlerse oradan reklamı açıp izleyebilirler. Bunu koymamın nedeni durmadan zırt pırt reklam çıkıp rahatsız etmemesi , hem reklam verenin reklamının izlenmesi, ayrıyetten benim bunun karşılığında ücret almam.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar